Utfyllnad

12 januari, 2010

Vid sidan av vägen mellan Bollnäs och Söderhamn, 13 november 2009.

Vi hade stannat för att dricka lite kaffe och ta en smörgås till kaffet. Jag skulle tömma blåsan när jag såg en lada mitt på en åkerlapp mitt i skogen. Det är hela historien bakom ängsladans närvaro i min blogg. För övrigt så är jag trött och less på det mesta just nu. I morgon väntar pappersexercis med vidhängande stadsresa.

  1. 12 januari, 2010 kl. 21:51

    Vilke härlig lada – kommer osökt att tänka på Josephzons modeller. Stå ut morgondagen!

  2. Mia
    12 januari, 2010 kl. 22:06

    Gamla lador står där dom står, som ryssen sa och tog bussen…

  3. 12 januari, 2010 kl. 22:11

    Varmaste kramarna! Håll uuuuuuut! Utfyllnadskram! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.