Hem > Bild, Dator, Grinig gubbe, Macintosh > Helvetes djävlar!

Helvetes djävlar!

23 januari, 2010

Efter min lilla rundtur i gränstrakterna mellan Gästrikland och Hälsingland så passade min lilla dator på att dö en smula. När jag väckte den ur dess vila vid hemkomsten så uppvisade den myriader av gröna prickar över hela skärmen. Ett snabbt ”googlande” gör att jag misstänker ett defekt grafikkort men osvuret är bäst. Helvetes djävlar! Jag blir utan dator för hur hitta ett nytt grafikkort till min Power PC? Nu stänger jag ner skiten och sätter mig och gråter en skvätt till tröst 😉

Se! Gröna prickar över hela bilden!

  1. 24 januari, 2010 kl. 10:23

    Gröna prickar? Jag ser bara ett skrivbord med mappar.

    • vildhunden
      24 januari, 2010 kl. 11:23

      Så dom syns inte på bilden i din webbläsare!!? 😀
      Men på min skärm syns de! Jag trodde att de följde med när jag tog bilden av skrivbordet 😀

  2. 24 januari, 2010 kl. 12:20

    Hm, när jag ser gröna prickar överallt så brukar det hjälpa att vila sig ett tag.

    • vildhunden
      25 januari, 2010 kl. 15:15

      Så är det. Vila och återhämtning tillsammans med en ordentlig renblåsning löser problem med gröna prickar på skärmen. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.