Hem > 70 – tal, Foto, Nikon, Skannat, Småbild, Svartvit film, Umeå > Dagens bonustorso

Dagens bonustorso

10 februari, 2010

.

Man i snickarbyxor. Umeå 1979.

.

Ovanstående foto tillägnar jag Bagarberta som i sin tidigare kommentar visar att hon fortfarande har kvar den känsla jag saknat sedan lång tid. Nämligen förmågan att se en erotisk laddning i bilder. 😉

–––––

Kamera: Nikon FM
Film: Kodak Tri – X, 400 ASA
Framkallare: okänd

  1. 10 februari, 2010 kl. 22:04

    Absolut! Erotik på hög nivå. Se skuggningarna, nyckelbenen, axlarna…

  2. 11 februari, 2010 kl. 17:28

    Om du vill ha med mig på den erotiska banan får du allt byta kön på motivet 😀

    • vildhunden
      11 februari, 2010 kl. 17:54

      Naturligtvis. Inte ser jag någon erotik i fotot. Det är säkert något typiskt kvinnligt att se ”erotik” i en halvnaken manskropp. Nä, tacka vet jag runda mjuka och varma kvinnliga former. Sådana bilder som Lång–Erik tar 😀

  3. 11 februari, 2010 kl. 21:27

    Hahaha, rena porrsajten har det blivit här! 🙂
    Jag håller helt med Bagarberta, och varför har ni män så svårt att se erotik i DEN bilden? Bögskräck? 🙂 Torsokram!

    • vildhunden
      11 februari, 2010 kl. 21:54

      Bögskräck? Lugna ner dig nu. Jag tror att kan tala för både Gubben och mig när jag säger att vi föredrar kvinnor som stimuli och ”sexobjekt”. Så är det bara 🙂
      Erotikkram 🙂

  4. 11 februari, 2010 kl. 22:09

    Heja B.B! Du och jag, kära syster vi klarar av att se erotik i det mesta men jag tror du är ett snäpp värre än mig 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.