Hem > Diverse, Foto, Panasonic, Tankar, Väderprat > Klockan går och går

Klockan går och går

14 februari, 2010

Kanske är det dags för frukost, värma upp bilen och åka in till stan för att handla lite på Biltema och Willys? Solen sken förra söndagen och det ser ut som om den kan komma att göra detsamma denna dag när termometern visar -3°C. Är jag snabb med att klämma i mig frukosten så slipper jag kanske trängas med en massa folk i varuhusen också? Söndagsshopping när den är som bäst! 😉

.

Hamrångeån. Norrsundet 7 februari 2010.

.

Godmorgon!

.

–––––

Kamera: Panasonic FZ–30

  1. "Österbottniskan"
    14 februari, 2010 kl. 08:43

    -15 och strålande sol hos mig. Idag SKA det bli långpromenad! Kramar till dig på alla hjärtans dag! 🙂

    *Österbottniskan*

    • vildhunden
      14 februari, 2010 kl. 14:24

      –15?!!! Hörde av grannen att det var –11 i Västergötland när vi hade nollgradigt tidigare idag.
      Hjärtekram 🙂

  2. Lensbabie
    14 februari, 2010 kl. 10:34

    God morgon!
    Gillar färgerna och rörelsen.

    Tänk om man skulle försöka hitta lite rinnande vatten någonstans i världen idag när sola står högt på himlen.

    Ha en bra dag och lycka till i affären 😀

    • vildhunden
      14 februari, 2010 kl. 14:25

      Ja det tycker jag du ska göra. Ut och plåta! 🙂

  3. Lensbabie
    14 februari, 2010 kl. 19:50

    Å det såg vi ju hur det gick *asg* 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.