Väntan

17 februari, 2010

.

Dalarö, juli 1979.

.

Jag väntar och väntar. Läser och försöker förstå.
Siffrorna talar ett tydligt språk.
I stillhet bidar jag min tid.
Vadan denna tystnad?

–––––
Kamera: Nikon FM
Film: Kodak Tri – X 400 ASA
Framkallare: okänd

  1. 17 februari, 2010 kl. 12:14

    Jag läser och förstår inte heller… vilka siffror?
    Men tystnaden känner jag. Både den som talar och den som inget säger.

  2. vildhunden
    17 februari, 2010 kl. 12:22

    ÄNTLIGEN! Tystnaden är bruten! 🙂
    Kommentar nummer 3.000! 😀
    Ha en bra dag. gubben! 🙂

    • 17 februari, 2010 kl. 22:21

      AHA!

      • vildhunden
        18 februari, 2010 kl. 09:33

        🙂

  3. 17 februari, 2010 kl. 21:46

    Inför kommande käkoperation nästa torsdag fick jag igår telefonsamtal från tandkirurgen på SÖS.
    -Du måste sluta röka pga försämrad läkningsprocess…bla..bla… Kontakta din vårdcentral för receptbelagd rökavvänjningsmedicin!

    Jag är helt inställd på att ”bara lägga av” dagen innan operationen. Men som sagt – det är några dagar kvar tills dess…
    …går ut i hallen o tar mig ett bloss. Njuuuter 😉

    Ps. Gillar dina härliga bilder 🙂

    • vildhunden
      18 februari, 2010 kl. 09:38

      Jag håller tummarna för att din operation blir lyckad och att du verkligen kan lägga av med blossandet 🙂
      Önskar jag också kunde ”bara lägga av”. .-(
      Ha en bra dag 🙂

  4. Lensbabie
    17 februari, 2010 kl. 21:51

    Jag gillar denna bilden mycket. Vet inte varför och kan inte riktigt sätta fingret på det. Ännu! 😀
    Det är något mellan askkoppen och kannan. Jag måste nog återkomma flera gånger för att sätta fingret på vad det är. Om du inte har något emot att jag ränner här och gluttar 😀
    Den är väldigt vacker och har en fin gråskala.
    Ha en trevlig kväll. 😀

    • vildhunden
      18 februari, 2010 kl. 09:42

      Tack för dina kommentarer och synpunkter på mina foton 🙂
      Ränn och glutta du 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.