Kvinna i hatt

19 februari, 2010

Trotskister och kvinna i hatt. Umeå 1978.

.

Ute snöar det. Det har snöat ett tag nu och snöröjningen har varit förbi och lagt upp vallar runt bilen. Funderar på om jag ska gå ut och borsta fram pärlan samt flytta på den så att snösvängen kan röja hela parkeringen nästa gång de kommer förbi. Mer snö ska det komma i natt och i morgon påstår SMHI.

Tror jag håller mig inne, dricker kaffe och lägger ut ”bilder” i bloggen i stället. Det är mycket trevligare än snöröjning. 🙂

–––––
Kamera: Nikon FM
Film: Kodak Panatomic – X, 32 ASA
Framkallare: okänd

  1. Lensbabie
    19 februari, 2010 kl. 19:20

    Jag gör nog som du, håller mig inne, dricker kaffe och gör lite läxor och gör klart några bilder. 😀

    • vildhunden
      19 februari, 2010 kl. 20:50

      Det gör du rätt i. Kaffe är gott! 🙂

  2. 1x2
    22 februari, 2010 kl. 18:32

    4-fingrars gäng har väl alltid vänt ryggen till till damer med hatt. Är detta klasskamp??

    • vildhunden
      22 februari, 2010 kl. 18:37

      Det där med att vända ryggen åt damer med hatt går nog över med ålder och yrkeskarriär?
      Klasskamp? Vad är det? 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.