Jag är ett krusbär

10 mars, 2010

.

Köping 1974

.

Medan jag kommer ihåg det så ska jag passa på att tipsa om Lensbabies nyligen utlagda ”reportagebilder” samt ett av hennes porträtt som jag är särskilt förtjust i. Vill ni så kan ni också kika på ”Lomografen” Lena Källbergs bilder. Hon fotograferar enligt principen ”skit i reglerna”. Slutresultatet blir mycket spännande bilder. 🙂

Det var väl allt för idag? I morgon ska jag fortsätta med att knäppa kort och avsluta rullen jag påbörjade idag. 😉

–––––
Kamera: Praktica Super TL
Film: Tri – X 400 ASA
Framkallare: okänd

  1. Lensbabie
    10 mars, 2010 kl. 21:26

    Vad härligt att se dina bilder igen även om du är ett krusbär 😀 Du ska se att det går nog över snart 😀
    Ha en fin och bra kväll och tack för mycket god PR 🙂

    • vildhunden
      10 mars, 2010 kl. 22:20

      ”Krusbäret” liknar mer något köttätande tycker jag det ser ut som 😉 😀
      Ha det bra du med 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.