När dimman lättar

1 april, 2010

När dimman lättar. Var det så stycket av Nielsen hette? Jag ids inte leta fram skivan för att kontrollera men jag vet att skivan står där någonstans i hyllan. Nu har dimman lättat men då är det i gengäld alltför mörkt för att hänga kameran runt halsen och ge sig ut för att fotografera. Om man nu inte vill ta blixtbilder förstås.

På min väg till affären stannade jag till i den inre hamnen och knäppte några kort. Dimman var tät och kontrasten låg. Några ”sjuor” blev det inte idag heller.

.

Småbåtshamnen, Norrsundet den 1 april 2010.

.

.

Småbåtshamnen, Norrsundet den 1 april 2010.

.

.

Småbåtshamnen, Norrsundet den 1 april 2010.

.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 1 april, 2010 kl. 20:34

    Glad Påsk, käre Vildhund!

    • vildhunden
      1 april, 2010 kl. 23:28

      Tack!
      Glad Påsk! 🙂

  2. 2 april, 2010 kl. 16:23

    Fantastiska bilder! Dis och dimma är inte alltid till nackdel…
    Ha en fin påsk, och unna dig av det goda annars piskar jag upp dig med riset!
    Dimkram! 🙂

    • vildhunden
      2 april, 2010 kl. 20:47

      😀
      Ha en bra påsk du med!
      Hamnkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.