Närbilder

6 april, 2010

Ibland blir det annat än vad jag tänkt. Men det blir något ändå. Samtliga fotografier är obeskurna men nedskalade till 600 x 450 px. Alla tre fotografierna är från stallet vid en huggarkoja på Finnskogen i södra Hälsingland och togs den 5 april 2010.

.

.

.

.

.

.

.

Andra deltagares foton ser ni här.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 6 april, 2010 kl. 20:33

    jättefina bilder! Skulle va läckra som tavlor!

    • vildhunden
      7 april, 2010 kl. 06:42

      Tack 🙂

  2. 7 april, 2010 kl. 01:53

    Det är riktigt fina bilder på nära-temat.
    Dessvärre är det nog inte så många som hittar dom via länken på Fototriss blogg, eftersom den länken går tillbaka till Fototriss blogg. Så jag fick googla dig. 🙂

    • vildhunden
      7 april, 2010 kl. 06:45

      😀
      Så det kan bli! 😀
      Så lärde jag mig vikten av att i fortsättningen kolla noggrannare vad som står i ”adressrutan” 🙂
      Tack för kommentaren. 🙂

    • vildhunden
      7 april, 2010 kl. 14:57

      Jag försökte kommentera hos dig men det verkar inte som om det funkar särskilt bra. Kommentaren gick iväg som den ska men jag ser den inte på din sida. kanske tog den en liten extra sväng i cyberrymden?
      Gillade bilden på nyckelpigan. Den var ”renodlad” och lugn. Motivet syns bra. 🙂

  3. Mia
    8 april, 2010 kl. 23:45

    Uj, uj, uj….typiska ”Mia” bilder, uj vad jag gillar dom.
    (P.s har kollat lite på dina släktingar, men har bara lite ännu, måste få hjälp av en kollega. Dina egna födelsedata skulle behövas.Datum o år.)

  4. Mia
    8 april, 2010 kl. 23:47

    …föresten är dom från den fina gamla träbåten du hittade och skrev om för något år sedan?

    • vildhunden
      9 april, 2010 kl. 09:27

      Tack! 🙂
      Nej dessa närbilder är alla hämtade från ett stall/uthus på finnskogen i Hälsingland.
      Jag mejlar dig mina födelsedata! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.