Hem > Digitalt foto, Diverse, Dravel, Foto, Panasonic > Ännu en dag har gått

Ännu en dag har gått

18 april, 2010

Så har ännu en dag gått. Jag var ute en sväng med kameran. Egentligen var jag nog ute i flera timmar och satt på lite olika ställen och försökte njuta av solskenet. Nere vid havet drog det kallt men det kändes skönt i solen trots det. Det blev ytterligare ett par vårtecken under tiden som jag sökte en triss på temat ”metall”. Vid huset stack det upp en krokus i allt det bruna och i småbåtshamnen paddlade en småbåtsägare omkring i en liten plastbåt.

.

Hagsta den 18 april 2010

.

.

Den lokale gondoljären. Norrsundet den 18 april 2010.

.

I brist på bröd får man äta limpa brukar det sägas. I brist på ”metallfoton” så bakade jag lite småbröd som avslutning på dagen. Så kan det gå. Och i morgon är det måndag.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 19 april, 2010 kl. 14:52

    Underbara bilder! Krokusen påminner om ”sitsen”, du vet vad jag menar eller hur? Dagkram! 🙂

    • vildhunden
      19 april, 2010 kl. 14:59

      😀 Sitsen i din blogg? 😀
      Brödkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.