Hem > Digitalt foto, Diverse, Gävle, Panasonic, Resor, Shopping > Jag borde inte ha åkt

Jag borde inte ha åkt

5 maj, 2010

Jag borde ha hållit mig hemma istället för att slösa 5–6 liter bensin på en resa till Erikshjälpen för att kolla om det fanns något litet soffbord åt mig. Nu fanns det ett med passande mått, men jag tvekade inför träslaget (lättbasad rödbok) och återvände hem utan bord. En resa till ingen nytta. Å andra sidan så kom jag ut från lägenheten en stund. Ett par foton ”from the hip” blev det också som minne av resan. Det var allt.

.

Gävle den 5 maj 2010.

.

.

Gävle den 5 maj 2010.

.

.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    5 maj, 2010 kl. 15:10

    Bilderna är jättefina och gråsakaln superb 🙂
    Det är ingen ide att gråta över spilld mjölk om det nu är nån spilld mjölk att gråta och gräma sig över. Du kom ut i vårsolen en stund.Å det finns en mening med allt. Tro mig! 🙂 Den resan kanske förändrar ditt liv.
    Ha en fin och bra eftermidag
    Solvinkar B)

    • vildhunden
      5 maj, 2010 kl. 18:49

      Mening med allt? Nja… f*n tro’t. Men det var skönt i solen och de svarta molnen höll sig på behörigt avstånd. Kanske ska jag göra om resan på lördag för att se om bordet är kvar? 🙂
      Ha det gott i kvällen! 🙂

  2. 5 maj, 2010 kl. 21:46

    Fina bilder. Jag gillar skylten…”samt när butiken är öppen” 🙂
    Ut bland folk, fota mera människor, du är så jävla bra på det! Intekram! 🙂

    • vildhunden
      6 maj, 2010 kl. 09:23

      Tack! 🙂
      …”samt när butiken är öppen” = onsdagar (em) samt lördagar 🙂
      Jo du det är inte lätt att komma ut ”bland folk”. Då måste jag resa 😦
      Hakram:-)

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.