Bagagelucka

13 juni, 2010

Temat för veckans Fototriss är ”Dörrar/Portar”. I bildarkivet finns det dörrar och portar av allehanda slag men det känns inte bra att nyttja arkivbilder. Åhåjaja… vet inte ens om jag ids hänga på mig kameran för att leta reda på motiven. Just nu känner jag mig bara oinspirerad och trött. Är tröttheten bara ett utslag av för lite kaffe nu på morgonen? Eller är det ett symptom på att jag är lite less på att fotografera till ”ingen nytta”? Kanske ska jag ladda någon kamera med film istället för minneskort? Eller roa mig med att skanna lite foton från förra seklet? Jag vet varken ut eller in längre.

Bloggen har fått nytt utseende och det kommer förstås att leda till att jag måste städa och möblera upp i den också för att anpassa den från tre till två spalters layout. Åhåjaja… 🙂

.

Bagagelucka. Råhällan den 8 juni 2010.

.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    13 juni, 2010 kl. 12:13

    Gudars vilka snygga färger och vilken snygg struktur.
    Hade jag inte vetat bättre hade jag nog föreslagit att det är dags att slipa lite rost 🙂
    Men börja med kaffet om det inte hjälper så få du väl fortsätta beta av punkterna. Hjälper inte det heller så rekommenderar jag en tupplur 🙂
    Ha det gott 🙂

    • vildhunden
      13 juni, 2010 kl. 13:07

      Jag är glad att det inte är min bil! 😀
      Men man kan kanske lägga klarlack över rosten för att skydda den? 😉
      Ha det gott du med 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.