Sommarlov?

13 juni, 2010

Sommarlov! Sjung om… och så vidare. Får jag sommarlov, tro? Eller snarare ”semester”. Undrar om jag inte ska åka in till AF och be dem sätta upp mig på ledighetslistan för fyra veckor efter midsommar. Det vore skönt att ha ”semester”. Kanske är det sista gången jag har något som kan kallas för semester? Frågan är vad jag ska ha så lång sammanhängande ledighet till? Och vad ska jag göra under ”ledigheten” i så fall? Resa? Vart då? Vad ska jag se och göra? Hur ska jag bo? Vandrarhem? Tälta? Det var länge sedan nu. Klarar jag av att tälta, laga mat på spritkök och sova på liggunderlag? Är det dags för en resa söderut i år? Eller ska jag gå och dra här hela sommaren? Ute regnar det och snart är det vinter.

Totrabadet den 10 januari 2010.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 14 juni, 2010 kl. 19:27

    Umeå finns kvar på kartan, du är välkommen hit om du känner för det! Sommarlovskram! 🙂

    • vildhunden
      15 juni, 2010 kl. 13:46

      Jo, Umeå finns ju men i år funderade jag på att vända näsan åt annat håll.
      Vinterkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.