Hem > Bloggtorka, Foto, Panasonic, Resor, Tankar > Tankar den 22 juni

Tankar den 22 juni

22 juni, 2010

Eftersom jag hellre sitter och klattrar i datorn istället för att greppa diskborsten, så fortsätter jag att lägga ut foton från Ockelbo med omnejd. Allt medan jag funderar på om jag ska fylla i en intresseanmälan till Lantmäteriet och motivera varför JUST JAG ska få ”Lyftplatsen” som dokumentärfotograf. Jag som saknar eftergymnasial fotografisk utbildning med inriktning mot dokumentärfotografi. För gammal,  outbildad och okunnig? Det tål verkligen att tänka på. Det är nog lika bra att jag återvänder till diskbänken.

Ockelbo den 18 juni 2010.

Uppdatering: För den fotointresserade finns det nu två nya länkar under Fotorelaterat: 591photography och americansuburbX.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    22 juni, 2010 kl. 11:54

    Nej för katten, släpp diskborsten. NU!
    Gå genast och fortsätt fila på motiovationen. Om du aldrig försöker kommer du att gräma dig i resten av ditt liv. Se så, sluta diska människa.
    SKRIV! Jag lovar dig att disken kommer att finnas kvar. Om inte så kan jag komma upp med min. SKRIV! 😀

  2. H-lady
    22 juni, 2010 kl. 13:11

    Håller med Lensbabie…. SKRIV…. SÖK… Och om disken tar slut så kan jag fylla på med min.. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.