Exit Ljusdal

27 juli, 2010

Ljusdal den 8 juli 2010

.

Det ringde på dörren och som vanligt trodde jag att det var grannens dörrklocka som ljöd. Andra gången förstod jag att det var någon utanför min dörr. Jag kunde inte begripa vem i hela världen som sökte mig. Men det var UPS som ville bli av med ett paket med en telefon, vilket visade sig vara den nästintill fjompigaste telefon jag sett. Liten, lätt och tunn med fjantiga knappar. Finns det ingen som gör ”riktiga” mobiltelefoner med format, tyngd och tryckkänsla i knapparna längre? Men jag får väl bita i citronen och försöka lära mig att använda den.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. H-lady
    27 juli, 2010 kl. 11:01

    Är för lite bjäfs i din nya telefon 😀

    • vildhunden
      27 juli, 2010 kl. 12:09

      Ja och till råga på allt så går det inte att få SIM-kortet att få bra kontakt. ”Insert SIM”, tjatar telefon om hela tiden. I den gamla funkar däremot allt som det ska. En NOKIA skittelefon har jag köpt! 😦

      Uppdatering: Det var SKIT BAKOM SPAKARNA som gjorde att jag inte lyckades. Sonen fixade det på 15 sekunder! 😀

      • h-lady
        27 juli, 2010 kl. 16:22

        Hur skulle vi klara oss utan ungdomarna?? 😀

        • vildhunden
          27 juli, 2010 kl. 16:38

          Ja säg det. 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.