Tomgång

1 augusti, 2010

.

Allt går på tomgång just nu.

Fotot är från Svabensverk den 8 juli 2010.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    1 augusti, 2010 kl. 16:29

    Jag gillar denna bild. Det är lite ödslig känsla över det hela. Maskrosorna bakom bänken hjälper till att förstärka den känslan.

    Inte ge upp nu! Det är i motvinden man växer. 🙂

    • vildhunden
      1 augusti, 2010 kl. 19:17

      Tack för kommentaren 🙂

      Är mest less på bloggeriet och fotograferandet.
      Kanske är det läge att fota analogt en tid?
      Eller åtminstone framkalla ett par rullar ur kylen?

      Ha det gott! 🙂

  2. h-lady
    1 augusti, 2010 kl. 18:35

    Om jag inte får vara grå… varför får du då vara grinig gubbe???
    Nu är jag hemma igen… *onödig info*

    • vildhunden
      1 augusti, 2010 kl. 19:20

      Det är klart att du får vara grå 🙂
      Och jag är en ”grinig gubbe”.
      Eller surgubbe som jag kallades på Facebook 😀
      Hoppas du hade en trevlig helg?
      Ha det bra! 🙂

  3. Ettan
    1 augusti, 2010 kl. 23:02

    Hej Surgubben, om du nu (tillfälligt) har tröttnat på att fotografera eller på att tomgå vill jag ge dig ett titt-tips: http://existenz.se/out.php?id=25982. Det är 14 rumänska kvinnliga fångar som fått låna en digitalkamera. Man visar 95 av bilderna. En del är andlösa.

    • vildhunden
      1 augusti, 2010 kl. 23:11

      Fina bilder! Tack för tipset! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.