Hem > Diverse, Foto, Grinig gubbe, Panasonic > Spegel, spegel i gräset där

Spegel, spegel i gräset där

13 augusti, 2010

Norrsundet den 13 augusti 2010.

.

Här är bussen vars navkapsel tjänade som spegel idag.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    13 augusti, 2010 kl. 17:19

    Wow now we talking! 😀
    Den där bussen skulle man kunna krama ur en hel bloggpost om 🙂
    Sånna bilder triggar igång min fantasi. 🙂

    Snyggt 😀

    • vildhunden
      13 augusti, 2010 kl. 17:26

      ”Bli inte avundsjuk – du kan få köpa den begagnad”.
      Står det på en dekal i akterkastellet 🙂

      Trist är vandaliseringen som skett. 😦
      Nu dags för kaffe på maten! 🙂

  2. Lensbabie
    15 augusti, 2010 kl. 19:53

    Nu blir jag ju nyfiken…..inte som köpare utan som fotgraf.
    Hur ser den där bussen ut för övrigt?
    Hur ser den ut invändigt?
    Finns det spår av tidigare ägare nån stans?
    Vad kan detaljerna berätta om vad bussen varit med om?

    Rena polisutredningen va? 😀

    • vildhunden
      15 augusti, 2010 kl. 20:46

      Jag har alltid föreställt mig att det är en gammal uttjänt orkesterbuss. Men det kan ju vara en rullande ”sommarstuga” som sett bättre dagar. Dörren är stängd och jag har aldrig undersökt bussen närmare. Nu blir jag ju tvungen. 🙂

  3. Lensbabie
    15 augusti, 2010 kl. 21:50

    Japp, nu har du ett uppdrag 🙂

    • vildhunden
      15 augusti, 2010 kl. 21:58

      Jag kan ju kolla registreringsnumret åt dig så att du kan kontakta ägaren. 😉 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.