Trôkigt å trist

23 augusti, 2010

.

Inga besked från Försäkringskassan angående antal dagar.

Inte får jag fatt på den upptagna verksamhetsledaren på Röda Korset.

Disken växer i köket.

Solen skiner.

Kameratummen har lessnat.

Det finns säkert mer om jag tänker efter men jag orkar inte just nu.

Uppdatering:

Å andra sidan så går det helt plötsligt lätt att få fatt på verksamhetsledaren. Sammanträffande under senare halvan av september emedan hon var mycket upptagen fram till dess. Undrar om hon tänkt sig att jag ska ratta omkring med Röda Korsets lastbil på vägarna i framtiden?

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Elisabeth
    23 augusti, 2010 kl. 23:28

    Vadå Röda Korset? Ett jobb?

    • vildhunden
      24 augusti, 2010 kl. 12:59

      Jobb? Nä… arbetsmarknadsåtgärd. Men köra lastbil och bära tunga möbler är nog inte min grej idag. Kanske bättre om jag håller mig till idrottsplatsen här i stället? Särskilt med tanke på resandet.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.