Irrfärd, del 1

31 augusti, 2010

Den 30 augusti 2010.

.

Jag har rest utan karta. Jag for vilse. Den inre kartan i huvudet överensstämde inte med verkligheten.  Jag for vilse. Inte bara en gång utan flera. Så vilsen var jag att jag anlände till målet för min resa två och en halv timme senare än beräknat. Men här visste jag var jag var.  Många gånger har jag rest denna väg från norr mot söder och vice versa genom åren. Idag går trafiken längre österut på fyrfilig 120–väg.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 31 augusti, 2010 kl. 16:29

    Tänk att kunna göra såna där symetriska spår. Skickligt! Jag är dålig på att göra spår.

    • vildhunden
      31 augusti, 2010 kl. 19:28

      Jag skulle inte ens våga försöka. 🙂

  2. Lensbabie
    31 augusti, 2010 kl. 22:30

    Jisses vilken snygg bild. Å välkomponerad. Jag gillar dom där serpentinerna som försvinner in i bilden på den raka vägen. Tummarna upp 😀

    • vildhunden
      31 augusti, 2010 kl. 22:36

      Tack! 🙂
      Jag vågade inte stanna och ”komponera” noggrannare för det kom en bil bakom ryggen på mig. 😀
      Sedan började det regna. 😦
      Och jag for vidare. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.