Hem > Diverse, Foto, Panasonic, Resor, Svartvitt > Irrfärd, del 3

Irrfärd, del 3

31 augusti, 2010

Den 30 augusti 2010.

.

Jag var naturligtvis tvungen att vända och leta reda på ett ställe där jag kunde parkera bredvid vägen. Sedan fick jag gå tillbaka ca 200 meter för att kunna fotografera det som väckt mitt intresse när jag for förbi. I diket låg även en skylt som uppmanade förbipasserande bilister att tuta för någon som nyss fyllt 30 år.

Det fina duggregnet fortsatte och så gjorde även jag. Helt plötsligt var jag i Östervåla och där fanns en informationskarta uppsatt som visade hur jag skulle kunna köra för att komma söderut mot Sala.

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. Lensbabie
    31 augusti, 2010 kl. 22:33

    Häftigt med alla uppblåsta handskar.
    Vink vink 😉

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.