Irrfärd, del 4

1 september, 2010

Heby den 30 augusti 2010

.

Heby? Vad har Heby mer än en jättesilo som fullständigt dominerar samhället och landskapet med sin imposanta hydda? Någonstans i bakhuvudet drog jag mig till minnes att det fanns en OK-mack också. Jag tankade och körde sedan upp till centrum och parkerade, tog ut lite pengar i bankomaten och vankade omkring en stund med kameran i handen längs vad som föreföll vara huvudstråket medan jag funderade på om jag skulle passa på att köpa en blomsterkvast också. Nej, här skulle jag inte stanna. Sala nästa!

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 1 september, 2010 kl. 13:17

    Är inte detta ett högst(!) normalt vattentorn?
    Jättekram! 🙂

    • vildhunden
      1 september, 2010 kl. 13:19

      Du har ögonen med dig idag! 😀
      Det är vattentornet och ej silon. 😀
      Silon blev så ”trist” i svartvitt. 😦
      Imposantkram! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.