Hem > Bekännelser, Digitalt foto, Diverse > Nå’t annat än valet

Nå’t annat än valet

20 september, 2010

När jag fick syn på denna i Björkboms blogg ville jag ropa högt: Äntligen! En riktig digital mätsökarkamera! Men det är visst någon form av ”hybridsökare” på den. Att den har fast optik gör mig intet. Jag vill ha men har inte råd. För billig lär den inte bli. Tänker jag efter så vet jag inte om jag behöver den heller. Men snygg är den. Beräknas komma nästa år. Vi får väl se om Fuji fullföljer introduktionen av Fuji Finepix X100.

.

.

  1. Lensbabie
    20 september, 2010 kl. 21:08

    Hmmm den där skulle jag kunna tänka mig att ha i näven 🙂

    • vildhunden
      20 september, 2010 kl. 21:30

      Visst suger det i ”vill-ha-tarmen”. 😀
      Fungerar den också som en analog kompaktkamera så har gatufotograferna fått sin digitalkompakt. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.