Hösten är här

10 oktober, 2010

.

Den blekgula döden är här. Dagarna kommer och går. Träden fäller sina blad, blommorna vissnar och svampen svartnar. Förruttnelse och död är dagligdags närvarande. Hur många höstar till får jag uppleva?

–––––
Kamera: Panasonic FZ–30

  1. 10 oktober, 2010 kl. 16:51

    Vi vet med säkerhet att den sista hösten kommer. Men vi vet också att den inte är den sista hösten…

    • vildhunden
      10 oktober, 2010 kl. 17:54

      Just så är det! 🙂

  2. Lussan
    10 oktober, 2010 kl. 17:44

    Jag sitter här och önskar att jag visste vad jag skulle skriva – både till tanke och bild. Vet bara ATT jag vill lämna en kommentar, men efter Gubbens ord: vad mer finns det att tillägga?
    L, som förresten är svag för de märkliga röda solhattarna

    • vildhunden
      10 oktober, 2010 kl. 17:56

      Solhattarna är fina men håller på att blomma ut här.
      Det finns inget att tillägga efter Gubbens kommentar. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.