Varsågod och sitt!

10 oktober, 2010

.

Vem släpade en soffa lång väg genom skogen, bara för att sitta invid Lössnaren och sola sig i vattnets blänk?

–––––
Kamera: Kowa Super 66, Kowa 85/2,8, Fuji Acros 100

  1. H-lady
    10 oktober, 2010 kl. 17:21

    Vilken läcker kökssoffa… Kan du ta hem den åt mig? *snääälla* 😀
    Som vanligt är jag kär i dina bilder.
    Va´rädd om dig!
    M

    • vildhunden
      10 oktober, 2010 kl. 17:58

      Undrar vilket skick soffan är i idag? Det är några år sedan jag var där. Stor var den i alla fall. Och förmodligen mycket tung. 😀
      Ha det bra! 🙂

  2. Lensbabie
    12 oktober, 2010 kl. 17:34

    Oj varför har jag tappat prenumerationen på din blogg???. Men så ser jag att det finns liv och dessutom en oerhört vacker gammal kökssoffa.
    Jag har en nästan lika dan och den väger mer än vad som är nyttigt för två personer att bära.
    En underbar bild 🙂

    • vildhunden
      15 oktober, 2010 kl. 17:56

      Tack för kommentaren! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.