Hem > 70 – tal, Foto, Köping, Mellanformat, Rollop, Skannat, Svartvit film, Svartvitt > Tacka vet jag mellanformat

Tacka vet jag mellanformat

17 oktober, 2010

 

Köping 1977

 

.

Detta måste vara från den första rullen jag tog med min Rollop. I vilket fall som helst en av de första rullarna. Undrar om inte året var 1977?

–––––
Kamera: Rollop, Agfapan

  1. 17 oktober, 2010 kl. 21:54

    Väntan, och en känsla av ödslighet får jag här. Mycket fin bild.
    Mellankram! 🙂

    • vildhunden
      17 oktober, 2010 kl. 22:16

      Det tog tid för fotografen att ställa in kameran. Motivet fick vackert vänta. 😀
      Jag tror att de var nyinflyttade i lägenheten så de hade förmodligen inte särskilt mycket möbler och prylar.
      Tackkram! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.