I’m back

18 november, 2010

Paris, september 1979.

.

Paris, september 1979.

.

…som han Luther Allison påstod för ”länge sedan”.

  1. 18 november, 2010 kl. 21:04

    Och du är den andre Luther, eller..? 🙂
    Backkram! 🙂

    • vildhunden
      18 november, 2010 kl. 21:21

      Call me ”Luther III”. 🙂

      Lutterkram 🙂

  2. Lensbabie
    19 november, 2010 kl. 09:44

    Nu kan jag inte hålla fingrarna borta från kanapparna på tangentbordet längre.
    Den andra bilden väcker en massa frågor och funderingar.
    Är personen där på trottoaren död eller sover han/hon?
    Vad har hänt och varför ligger människan just där, MITT på trotoaren?
    Kanske jag aldrig får svar men det får mig att undra.
    Alltså, din bild väcker något hos mig som betraktare.
    Det är bra fotografi. Jag antar att bilden har ett sk ”punctum” för mig!
    Ha en fin och bra dag. 🙂

    • vildhunden
      19 november, 2010 kl. 12:07

      Det är en ”uteliggare”. Jag tror att personen ligger på en varm fläck i gatan. (Varm luft från Metron?)
      Ha det gott! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer är stängda.