Hem > 90 – tal, Foto, Nikon, Resor, Svartvitt, Tankar > Hej då bloggen!

Hej då bloggen!

3 december, 2010

På Gotlandsfärjan.

.

så avslutade Nilla sitt bloggliv efter två år. Kanske är det dags för mig också? Eller blir det bara en lång paus precis som det blev för Tjockisen? Jag vet inte hur det blir men ibland känns det som om mitt bloggande är över efter drygt fyra år. Eller blir det bara långa perioder mellan inläggen? Jag vet inte.

  1. 4 december, 2010 kl. 22:31

    Det enda man vet om framtiden är att man inte vet hur det blir.

    • vildhunden
      4 december, 2010 kl. 22:37

      Alldeles riktigt! Om framtiden vet man intet. 🙂
      Tills dess att framtiden är här så fortsätter jag nog att vela fram och tillbaka ifråga om bloggen. 😉 😀
      Ha det bra och lycka till med boken. 🙂

  2. 5 december, 2010 kl. 18:04

    Men…Vildhund, jag har ju nyss hittat hit ju. Pauser blir det ibland och sen kan man börja på nytt och ikläda sej en halvny rymddräkt, som jag 😉

    • 5 december, 2010 kl. 19:40

      Tack! =)

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.