Hem > Diverse, Foto, Panasonic, Svartvitt > Sista fotot

Sista fotot

2 januari, 2011

1 november 2010, klockan 13.34.47

.

Klockan 13.34.47 den 1 november knäppte jag det sista fotot förra året. När jag tänker tillbaka så är det betecknande för hur de sista månaderna av året såg ut. Jag visste inte om jag skulle bry mig om att fortsätta blogga. Eller finnas kvar på Ansiktsboken eller i Pannkakssmeten. Jag kände mig allmänt ”låg” och deppade periodvis en smula över hur livet gestaltat sig. Jag tyckte att jag tappat kontrollen över mitt eget liv. Jag ska inte påstå att det hänger ihop med mörkret men nog kändes allting lite lättare idag när solen sken över ett vitt landskap och temperaturen kändes uthärdlig.

Jag kommer förmodligen att fortsätta att gneta på med bloggen men i vilken utsträckning vet jag inte. Målsättningen är dock – ett inlägg om dagen. Eller åtminstone 365 stycken på ett år.🙂

Om framtiden vet jag intet. Och det är lika gott det.

  1. 2 januari, 2011 kl. 23:33

    Så härligt att läsa att du inte lägger ner och av! Vet att du haft det kämpigt, men nu ter sig livet en aning ljusare, eller hur?
    Framtidskram!🙂

  2. 3 januari, 2011 kl. 09:04

    Gneta på Vildhund🙂
    Framåt och uppåt!
    Mörkret är inget att leka med.
    Det är högst Allvarligt.
    Men det är ju inte alltid mörkt.
    Lägg in ljusa bilder i år.
    Både i blogg och liv🙂

  3. h-lady
    3 januari, 2011 kl. 12:18

    God början och fortsättning på detta fantastiska 2011 önskar jag dig!

    Varma Dalakramar
    M

  4. vildhunden
    6 januari, 2011 kl. 12:34

    @alla: Den ljusnande framtid är VÅR!🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.