Lycka är…

23 januari, 2011

.

…att tuta i trumpeten. Eller att vakna klockan fyra på morgonen. Nej det är ingen lycka att vakna för tidigt, men efter att ha vridit och vänt på mig en stund gav jag upp och klev ur sängen. Skannade några rutor med ”utfyllnadsbilder” medan kaffebryggaren puttrade i köket. Trött är kroppen men huvudet är alldeles för ”uppvarvat” för att jag ska kunna somna om just nu. Men inget hindrar mig från att ta igen sömnbristen lite längre fram på dagen förmodar jag.

Efter vad jag kan se på filmrullen så hamnade jag på ett musikarrangemang i Döbelns park efter korpidrottarna vid Gammliavallen. Men om det var samma dag vet jag inte säkert även om jag tycker det ser så ut. Kan året vara 1980?

  1. jernis
    23 januari, 2011 kl. 09:56

    Där ser man: damm, lamm, ramm … och så Gammlia.

    Din Nikon är en fulländad tidsfångarmaskin.🙂

    • vildhunden
      31 januari, 2011 kl. 20:40

      Tack!🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.