Hem > Bloggtorka, Digitalt foto, Diverse, Panasonic > Med stödhjul och fallskärm

Med stödhjul och fallskärm

18 juli, 2011

Tönnebro värdshus igår kväll.En bil med både stödhjul och fallskärm. Varifrån den kom eller vart den skulle har jag ingen aning om. Ej heller vet jag hur fort den kör sina 402 meter. Men det kan nog gå undan misstänker jag.

Faktiskt första gången som jag fått tillfälle att se en ”racerbil” på närmare håll. Oftast brukar dragbil och släpvagn med motorcykel eller rallybil på komma i hög fart och köra om det mesta på vägen.

Kamera: Panasonic FZ-30

  1. Lensbabie
    18 juli, 2011 kl. 11:06

    Den kanske ska hit, till Strängnäs. I helgen som kommer är det ”Hot Rod Rejunion” på det nedlagda flygfältet utanför stan. Förra året låg jag i ett dike en halv dag i dammet och fotade. Man kör även 402 meter med sådana här bilar då. Kanske…..
    Jag ska hålla utkik efter den🙂

    Roligt att se att du är igång med fotograferandet igen🙂 Det gillar jag🙂

    • vildhunden
      18 juli, 2011 kl. 13:02

      Hot Rod Reunion till helgen betyder väl att vi får se massor av dina foton på bilar då?🙂
      Kanske också på ovanstående fordon.🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.