Söndag morgon

28 augusti, 2011

.

Trött, trött och ännu tröttare tog jag mig ner till vattnet för att se om jag skulle kunna knäppa några foton som duger att delta med i veckans Fototriss. Efter att ha konverterat ett ”dramatiskt” foto till svartvitt konstaterade jag att jag fortfarande inte vet om det finns tre fotografier som är värda att lägga upp i trissen.

Kanske blir valet lättare om jag sover en stund?

Eller dricker lite kaffe?

  1. 29 augusti, 2011 kl. 10:19

    Kaffe!
    Tror jag på.
    Och att ta sej ut liksom.
    Precis som du gör.
    Fast du är trött.
    Du försöker ju vara kreativ.
    Och då blir du det🙂
    Jag försöker inte ens…

  2. vildhunden
    29 augusti, 2011 kl. 19:08

    Kaffe trodde jag också på.
    Sedan en kort lur efter lunch.🙂
    Har du inte målat klart än?😉
    Färghandlaren har säkert blått så att det räcker.

    • 30 augusti, 2011 kl. 08:42

      Jodå, det är nymålat!
      Snart så…🙂

  3. vildhunden
    30 augusti, 2011 kl. 17:22

    Då förväntar jag mig ett stort kaffekalas när du öppnar?😀

  4. 31 augusti, 2011 kl. 22:32

    Jag tycker man ska lyssna till kroppens signaler. Om jag känner mig trött, tar jag mig en tupplur. Även om det är mitt på blanka dagen. Det räcker med en kvart. Sen ut och plåta igen.

    • vildhunden
      3 september, 2011 kl. 14:34

      En lur mitt på dagen tar jag om jag är ledig och kroppen säger att den behöver vila. Vilade gjorde jag på söndagen. Det gjorde gott!🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.