Hem > Mode, Shopping, Stil, Väderprat > Jag tror på sommaren

Jag tror på sommaren

14 juni, 2009

För annars skulle jag väl inte ha köpt en ”äldre exklusiv” tropikhatt för en dryg hundralapp?

tropikhatt

Kategorier:Mode, Shopping, Stil, Väderprat
  1. retstickan
    14 juni, 2009 kl. 15:02

    Det regnar väl en hel del i tropikerna med? Annars skulle det väl inte heta regnskog 😉 så den kommer säkert till nytta 😀

    • vildhunden
      15 juni, 2009 kl. 09:31

      😀

  2. 14 juni, 2009 kl. 16:56

    När får man se läckerbiten med hatten på huvet på BILD? Du har ju fler ovisade shirtar så nån av dom ska väl passa till hatten. Glöm inte att korsa benen bara. Exklusivkram av äldre modell! 🙂

    • vildhunden
      15 juni, 2009 kl. 09:35

      Först måste ”shirtarna” komma och sedan måste jag få lektioner i konsten att korsa benen på det särskilda vis som modebloggare tydligen gör. 😀 En svår konst enligt Rutan.
      Läckerbitskram 🙂

  3. 14 juni, 2009 kl. 17:50

    Nej, varför skulle du det? Jag andas ut. Du kan tro åt mig också, så har vi snart sommaren här. 🙂

    • vildhunden
      15 juni, 2009 kl. 09:37

      Det verkar ha slutat regna (just nu? och det är t o m en gnutta solsken ute. Klart att sommaren kommer. 🙂
      Den bara avvaktar lite 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer är stängda.